pr zlata vrijedi
Kampanja "Out of Office Award" osvojila prestižnu SABRE nagradu
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook
Kampanja Hrvatske turističke zajednice „Out of Office Award“, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji „Pan-European Programme“!
Tako je odlučio stručni žiri „The 2017 EMEA SABRE Awards“, kojeg čini više od 40 svjetskih stručnjaka.
Svečana dodjela nagrada je održana u Londonu, a u finalnoj večeri su se natjecali najbolji projekti odabrani među više od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova.
Kampanja „Out of Office Award“ je implementirana na ukupno 12 tržišta, među kojima su Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norveška, Poljska, Švedska, Švicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra s glavnom nagradom u vidu sedmodnevnog putovanja u Hrvatsku, a pobjednik je bila najsmješnija i najkreativnija „out of office" poruka.
Rezultat ove PR kampanje je 298 medijskih članaka procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na društvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.
Podsjećamo kako je ista kampanja ove godine osvojila i MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.
Vezane vijesti
-
Zadarska županija s ukupnim iznosom od 100 tisuća eura sufinancirat će 69 manifestacija u turizmu tijekom 2024. godine. Na Javni poziv za provedbu Programa za dodjelu potpora događanjima u turizmu na području Zadarske županije ukupno je stiglo 140 prijava.
-
Hrvatska turistička zajednica otvorila je online prijave za Godišnje hrvatske turističke nagrade 2018.
-
U srijedu, 25. travnja, u 10 sati u Županijskoj komori Zadar održat će se radionica Digitalni marketing u turizmu, koju organiziraju Otvoreno učilište Algebra i Hrvatska gospodarska komora u sklopu projekta Digitalna garaža
-
Glasajte za video u kojem Modrć, Mandžukić, Rakitić, Lovren, Kovačić, Čilić, Šarić, Mrvica, Zrinka Cvitešić, „2Cellos“ promoviraju hrvatski turizam
Izdvojeno
-
Nakon što je policija objavila da je na jednoj lokaciji u Splitu pronašla 67 pasa i dva vuka, udruga Prijatelji životinja ukazuje da sve informacije upućuju da se radi o psima koji se koriste za borbe
-
Kad se uhvatimo u koštac s računom za struju, primjećujemo da nas struja često najviše udara po džepu.
-
CERT upozorava na novu prijevaru. Na svojim su stranicama objavili i tekst poruke s indikatorima pomoću kojih je moguće prepoznati pokušaj prijevare.
-
Na najvećem specijaliziranom natjecanju za rosé vina na svijetu Concours Mondial de Bruxelles hrvatski vinari osvojili su ukupno 17 medalja - osam zlatnih i devet srebrnih, što je veliki uspjeh s obzirom na to da je većina od 33 pristigla uzorka iz Hrvatske dobila visoke ocjene i nagrađena medaljom.
Reci što misliš!