Biznis

autobusni promet

Arriva širi poslovanje u Europi preuzimanjem Autotrans grupe

Arriva širi poslovanje u Europi preuzimanjem Autotrans grupe

Arriva je potvrdila svoju poziciju jednog od najvećih europskih operatora u putničkom prometu stjecanjem većinskog udjela u Autotrans grupi, jednom od vodećih privatnih autobusnih prijevoznika u Hrvatskoj.

Arrivino stjecanje 78,34 posto udjela u Autotrans grupi pozicionira Arrivu kao vodećeg autobusnog prijevoznika u Hrvatskoj – na tržištu na kojem Arriva pruža usluge međunarodnog i regionalnog prijevoza putnika.

Ovo stjecanje nastavak je niza uspješnog poslovanja Arrive na europskoj razini, te slijedi nakon dva nedavno dobivena natječaja kojima se Arriva potvrdila kao ključni pružatelj usluga u željezničkom prometu u Švedskoj i Nizozemskoj – ugovori su vrijedni više od 2 milijarde eura.

Ulaganje u Hrvatsku dio je Arrivine kontinuirane strategije širenja diljem Europe. Tvrtka je u 2016. godini ostvarivala prihode od više od 5 milijardi eura i uložila je 359 milijuna eura u svoje poslovanje diljem kontinenta.

Manfred Rudhart, direktor Arriva grupe rekao je: „Konstantno tražimo prilike u kojima vjerujemo da naše iskustvo i vještine mogu učiniti promjene i razlike u pružanju usluga prijevoza putnika u Europi. Hrvatska i srednja i istočna Europa, predstavljaju značajne mogućnosti za rast i širenje našeg poslovanja, a stjecanje Autotrans grupe odlično se uklapa u našu strategiju. Sada ćemo se usredotočiti na ono što najbolje radimo, a to je kontinuirano poboljšanje usluga i pružanje dodane vrijednosti za naše korisnike u regiji."

Arriva je prisutna na autobusnom tržištu Hrvatske od svibnja 2013. godine, a stjecanje Autotrans grupe nastavak je orijentiranosti tvrtke prema kontinuiranom poboljšanju usluge prijevoza putnika na domaćem tržištu.

Dražen Divjak, generalni direktor Arriva Hrvatske izjavio je: „Autotrans je ugledna hrvatska tvrtka s više od 70 godina iskustva u putničkom prijevozu. Izuzetno smo zadovoljni realizacijom ove akvizicije jer nam se otvaraju velike mogućnosti unapređenja i optimalizacije u svim segmentima poslovanja što nam pruža zdrave temelje za organski rast i dugoročni razvoj poslovanja na hrvatskom tržištu u cjelini. Sve navedeno je s ciljem kako bismo svojim putnicima pružili još bolju i kvalitetniju uslugu te im bili prvi izbor i partner u njihovim putovanjima, a našim zaposlenima kreirali zdravo, sigurno i poticajno radno okruženje. Kao dijelu međunarodne grupe i definirane DB-ove strategije 2020, naše ambicije nisu samo orijentirane na autobusni prijevoz već na prijevoz putnika općenito, tako da ćemo i dalje pratiti tržišna kretanja te pronalaziti nove mogućnosti ulaska i u druge segmente prijevoza putnika jer želimo biti predvodnik promjena na tržištu kroz implementaciju i korištenje naprednih znanja i tehnologija već postojećih unutar Arriva grupe.”

Arriva djeluje u 14 europskih zemalja, zapošljava oko 60.000 ljudi i prevozi više od 2,2 milijarde putnika godišnje.

Osim što širi svoje poslovanje, Arriva je također na čelu inovativnih tehnoloških promjena koje mijenjaju javni prijevoz u Europi. Tvrtka kontinuirano ulaže u novu tehnologiju zaštite okoliša kojom utječe na smanjenja emisija, u pametne sustave plaćanja i pristup internetu u svojim autobusima i vlakovima.


Reci što misliš!