Biznis
Yahoo u minusu a kupaca nema na vidiku
Posrnuli internetski gigant Yahoo objavio je poslovne rezultate za drugo tromjesečje ove godine. Posljednja 3 mjeseca, pa čak i duže, kompanija je provela u konsolidaciji poslovanja i potrazi za potencijalnim kupcem, no prema objavljenim podacima čini se kako im niti jedno od toga za sada nije uspjelo.
Yahoo je u drugom kvartalu ove godine nešto čak i povećao prihode u odnosu na prošlu godinu (1,3 u odnosu na 1,24 milijarde dolara), no u istom su razdoblju poslovni gubici porasli čak 20 puta. Prošlogodišnjih 22 milijuna dolara minusa u drugom se tromjesečju čini malenim u usporedbi s ovogodišnjim gubitkom od 440 milijuna.
U izvješću se ne spominje proces prodaje kompanije, a neki izvori navode da bi kupac trebao biti poznat već do kraja ovog mjeseca. U igri je nekoliko kompanija no za sada, čini se, još nitko nema ozbiljnih namjera oko preuzimanja Yahooa.
Vezane vijesti
-
-
Promet kroz Sueski kanal u četvrtak je nakratko blokiran nakon što se teretni brod pod panamskom zastavom nasukao na plovnom putu prije nego što su ga službe uspjele preusmjeriti.
-
Nakon desetljeća velikog rasta, tržište pametnih telefona naglo je zastalo. Istraživanja pokazuju da je prodaja pametnih telefona prošle godine po prvi put pala otkad je 2007. predstavljen iPhone, a početni podaci za ovu godinu pokazuju da će doći do daljnjeg usporavanja.
-
Do kraja 2018. godine potrošnja na tržištu aplikacija, u raznih trgovinama aplikacijama poput AppStorea, Play Storea ili drugih, bit će teška više od 100 milijardi dolara.
Izdvojeno
-
Cilj Retro Zadra je proživjeti prošlost kroz očaravajuće fotografije grada Zadra iz prošlih stoljeća u magičnoj usporedbi sa istim scenama danas.
-
Predstavništvo Vlade Katalonije i Sveučilište u Zadru pozivaju na koncert elektro-folka Glòrije Ribere.
-
Aktualna predsjednica Europske komisije Ursula von der Leyen još uvijek je jasna favoritkinja za drugi mandat na vrhu izvršne vlasti EU-a, ali daleko je od sigurne pobjednice, piše Politico u četvrtak.
-
Platforma pod nazivom „CE svijet“ osmišljena je kako bi angažirala potrošače u kafićima i restoranima te im osigurala posebno iskustvo konzumacije, a lansirana je u sklopu kampanje „Podijeli ono nešto CE“
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.