Nema fotkanja
Kuvajt zabranio DSLR fotoaparate
Nakon što su u mnogim arapskim državama zabranjeni BlackBerry mobiteli koje proizvodi kanadska tvrtka RIM, Kuvajt je odlučio zabraniti korištenje DSLR fotoaparata, prenosi net.hr.
Za razliku od mnogih telefona, BlackBerry podatke šifrira i preusmjerava u inozemstvo preko RIM-ova mrežnog centra u Kanadi. To je naime bio glavni problem za države poput Ujedinjenih Arapskih Emirata, Saudijske Arabije i Indije jer ove države ne mogu nadzirati šifrirane podatke koji se šalju preko BlackBerryja.
RIM, tvrtka koja proizvodi BlackBerry odbila je nedavno ideju
Ujedinjenih Arapskih Emirata da postavi proxy server unutar ove države
kako bi tamošnje sigurnosne službe mogle nadzirati i ovu vrst
komunikacije.
Ipak, potez Kuvajta o zabrani DSLR fotoaparata još je čudniji.
Naime, novinari će i dalje smjeti koristiti ovu vrst fotoaparata, dok će
za sve ostale biti zabranjena upotreba DSLR-ova, odnosno fotoaparata
koji koriste mehanički sustav ogledala i pentaprizmu (petostrana
refleksija svjetla) kako bi sproveli svijetlo od leća do optičkog
tražila.
Prema pisanju dnevnih novina Kuwait Times, o zabrani su
raspravljali Ministarstvo informacija, Ministarstvo za socijalna
pitanja i Ministarstvo financija. Nije još jasno zašto su odlučili
zabraniti veće kamere, dok su kompakt fotoaparati i kamere na mobitelima
i dalje, kako se pretpostavlja, dopušteni za upotrebu u Kuvajtu.
Zabrana se ne odnosi samo na Kuvajćane, već i za turiste tako da ako planirate predstojeće praznike provesti u Kuvajtu, savjetujemo vam da kod kuće ostavite svoj Canon ili Nikon.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Institut za waldorfsku pedagogiju u Zadru predstavit će waldorfsku pedagogiju i neformalni studij waldorfske pedagogije, koji se već više od 20 godina održava u Zagrebu
-
U Pomorskoj školi Zadar započela je manifestacija English in Maritime Week s ciljem promicanja važnosti jezika kroz edukativne programe i aktivnosti.
-
Prilikom objave ove pjesme, Oliverova obitelj najavila je i objavu albuma „Dolaziš“ što je dodatno oduševilo njegovu publiku
-
Hrvatska turistička zajednica je na emitivnim tržištima, kroz renomirane medijske kanale, pokrenula promotivne aktivnosti koje za cilj imaju pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.