Sci-Tech

do 20. veljače

Zaključuju se online prijave za studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm

Zaključuju se online prijave za studentsko natjecanje L'Oréal Brandstorm

Prijave za L'Oréal Brandstorm, najveće svjetsko studentsko natjecanje, zaključuju se sutra, u ponedjeljak 20. veljače, i odvijaju se online putem

Ovogodišnji noviteti velik su motiv i prilika sve većem broju mladih da pokažu svoju kreativnost.

Naime, velika novost ove godine je da se natjecanje sastoji se od brend i tehnološkog izazova, pa tako u izazovima mogu sudjelovati mladi inovatori iz različitih područja. Također, nagrada za najbolje je ove godine novčana, pri čemu vrijednost nagrade za pobjedničke timove brend i tehnološkog izazova iznosi čak 10 000 eura.

Dodatan novitet ove godine je i da rad s najvećim društveno-odgovornim potencijalom može osvojiti i CSR trofej, odnosno nagradu od 5.000 eura.

Izazovi i prilike temeljno načelo Brandstorma

Partner ovogodišnjeg Brandstorma je L'Oréal Paris Men Expert,  linija kozmetike za muškarce, a u skladu s misijom samog brenda misija studenata je „unaprijediti njegu muškaraca  inovacijom koja će promijeniti njihove životne navike“. Uz taj zadatak, L'Oréal ostaje predan i zadatku da svim sudionicima Brandstorma pruža mogućnost dodatne edukacije i obrazovanja te je ujedno posvećen razvoju njihovih osobnih i profesionalnih vještina.

Tako su mogućnosti sudionika ove godine prošireni, pa se timovi se mogu sastojati od studenata preddiplomskih i diplomskih studija, mogu biti s različitih kampusa te se mogu prijaviti na oba izazova. Međutim, ove godine L'Oréal ide korak dalje, preuzimajući ulogu inkubatora kako bi mladim talentima pomogao ostvariti njihove ciljeve i  provesti u djelo njihove projekte.

„Do sada, izazovi su se uvijek odnosili na neki postojeći problem unutar Grupe, a studentske bi ideje služile  kao inspiracija.  Danas, nakon pomne analize studentskih projekata i njihove izvedivosti, naš je cilj postati inkubator  u smislu  oživljavanja najinovativnijih studentskih ideja“, rekla je Carole Pasco-Domergue, L'Oréalova direktorica za  Employer branding Grupe L'Oreal.

Sajam inovacija kao mjesto predstavljanja radova

Jedan od značajnijih noviteta ovogodišnjeg Brandstorma, projekta dugog četvrt stoljeća, odnosi se na potpuno novi način predstavljanja radova te njihovog ocjenjivanja. Dana 15. lipnja 2017. godine, L'Oréal u Parizu održava ovogodišnje svjetsko finale, prvi sajam inovacija na kojem će se regionalni finalisti predstaviti u ulozi izlagača.

Po uzoru na prave sajmove novih tehnologija i proizvoda, mladi inovatori imat će priliku predstaviti svoje projekte i inovativne ideje te u svoje ideje uvjeriti žiri sastavljen od L'Oréalovih brand stručnjaka i menadžera, kao i specijalizirane novinare koji će se kretati sajmom. Očekuje se da će ovaj novi koncept povećati broj sudionika za 5.000 u odnosu na prošlu godinu te se očekuje impresivna brojka od 20.000 studenata u 2017. godini. Na prošlogodišnjem finalu u Parizu regiju je predstavljao hrvatski RIT tim s fakulteta „Rochester Institute of Technology“ iz Zagreba, a činili su ga Daren Perinčić, Mislav Mesek i Tamara Novak.

KLJUČNI DATUMI:

  • 9. siječnja 2017. – objava zadatka
  • 20. veljače 2017. – rok za prijavu na natjecanje
  • 7. ožujka 2017. - rok za predaju projektne ideje 
  • 13. ožujka 2017. – objava finalista koji će sudjelovati na nacionalnom natjecanju (Hrvatska i Srbija)
  • 11. travnja 2017. – nacionalno natjecanje (Hrvatska i Srbija)
  • 17. svibnja 2017. – regionalno natjecanje (16 europskih zemalja)
  • 15. lipnja 2017. – svjetsko finale/sajam inovacija u Parizu

VIŠE INFORMACIJA I LINK NA PRIJAVU ZA NATJECANJE:

Brandstorm L'Oreal

Brandstorm 2017 Official Rules

Brandstorm 2017 Presentation


Reci što misliš!