Društvene mreže
EU kaznila Facebook zbog davanja lažnih podataka
Prilikom preuzimanja WhatsAppa Facebook je pred EU lažno izjavio da ne može spojiti korisničke podatke na svoje dvije platforme
Kada je 2014. godine Facebook preuzimao WhatsApp, morao je tražiti odobrenje europskih regulatora, jer ga je pripajanje ogromne korisničke baze lako moglo staviti u monopolistički položaj. Tada su iz Facebooka izvijestili Europsku uniju da velik broj korisnika WhatsAppa neće utjecati na snagu Facebooka jer oni nemaju mogućnost automatski spojiti baze korisnika jedne i druge usluge.
Otprilike dvije godine nakon što je EU dala odobrenje za pripajanje WhatsAppa Facebooku, kompanija je lansirala uslugu koja se oslanja upravo na spajanje korisničkih profila s jedne i druge mreže. WhatsApp je tada počeo s Facebookom dijeliti podatke o korisnicima, njihove telefonske brojeve i kontakte.
Zbog toga je pokrenuta istraga, a danas je objavljena i presuda – Facebook je dužan platiti kaznu u visini od 110 milijuna eura zbog davanja lažnih informacija.
Iz kompanije kažu da greška nije bila učinjena namjerno, te kako smatraju da je ovom kaznom to pitanje zatvoreno. Ovo je već treća kazna Facebooku u Europskoj uniji u nešto više od tjedan dana. Podsjetimo, prošloga tjedna Italija im je odredila kaznu od 3 milijuna eura zbog nedozvoljenog dijeljenja podataka između WhatsAppa i Facebooka, a nedugo zatim Francuska ih je kaznila sa 150.000 eura zbog nepoštivanja privatnosti korisnika i odavanja njihovih podataka oglašivačima.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Košarkaši Zadra oprostili su se od daljnjeg igranja u regionalnoj ABA ligi nakon što su u četvrtfinalu doigravanja izgubili od podgoričke Budunosti sa 0-2 u pobjedama, u drugoj utakmici igranoj u petak u Zadru bilo je 73-80 (15-16, 18-23, 14-13, 26-28).
-
U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanje za prvaka regionalne AdmiralBetABA lige košarkaši Zadra ugostili su u Krešinom domu pred oko 5 tisuća gledatelja momčad podgoričke Budućnosti. Puno kvalitetnija i bogatija Budućnost zasluženo je slavila rezultatom 73-80 i s 2-0 plasirala se u polufinale.
-
O kralju R'N'R-a, Elvisu Presleyu snimljeni su na deseci, ako ne i stotine dokumentarnih i igranih filmova, no što je s njegovom 'kraljicom' Priscillom?
-
Kroz fantastične svjetove, nezaboravne likove i inovativnu animaciju, animirani filmovi nastavljaju inspirirati maštu i oblikovati snove.
Reci što misliš!