Društvene mreže
Facebook planira uvesti naplatu vijesti
Članci i vijesti koji se objavljuju kao Instant Articles mogli bi se u sljedećoj godini početi naplaćivati
Instant Articles format za objavu vijesti na Facebooku izgleda lijepo, učitava se brzo, kompanija ga voli promovirati, a i autorima sadržaja se isplati. Ova društvena mreža, naime, s izdavačima dijeli svu zaradu ostvarenu putem oglasa unutar Instant Articles platforme u omjeru 70:30 u korist izdavača.
Trenutačno partneri izdavači, kojih je u cijelom svijetu oko 10
tisuća, kroz ovaj sustav zarade oko milijun dolara dnevno, uz
rast od preko 25% u proteklih pola godine. Više od trećine svih
klikova na Facebooku odnose se upravo na Instant Articles.
Popularnost ovog formata među korisnicima i izdavačima Facebook
je prepoznao pa planira proširiti mogućnosti zarade na njemu. U
sklopu svog projekta kojim podupiru novinarstvo odlučili su
dodatno investirati u ovaj oblik objave vijesti, ali i uvesti
neke novosti. Od sljedeće će godine, tako, manji broj partnera
uključiti u sustav naplate sadržaja, doznaje Bug. Korisnicima bi prvih
nekoliko pročitanih članaka bilo besplatno, dok bi za čitanje
većeg broja njih mogla biti uvedena naplata – iako to za sada
nije finalno rješenje.
Više poslovnih modela bit će postupno testirano, a izdavači
ističu da je održiv sustav naplate sadržaja njihov prioritet kad
je riječ o suradnji s Facebookom.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Rezultati DIP-a objavljeni u 00,00 sati, na temelju 86 posto obrađenih biračkih mjesta, pokazuju da HDZ na parlamentarnim izborima za 11. saziv Hrvatskoga sabora osvaja 61, a koalicija Rijeke pravde predvođena SDP-om 42 mandata.
-
Prva etapa, koja ističe raznolikost otoka Krka uključuje dionicu dugačku 72 kilometra i 1530 metara uspona krenula je i završila u Baškoj na Krku.
-
Na izbore za Hrvatski sabor izašlo je u Srbiji triput više birača nego na prethodnim izborima, gotovo 1300 na samo dva biračka mjesta, objavio je u srijedu Tomislav Žigmanov, predsjednik Demokratskog saveza Hrvata u Vojvodini.
-
Na parlamentarnim izborima najviše glasova osvojio je HDZ, koji ima 59 mandata, a koalicija Rijeke pravde predvođena SDP-om dobiva 43 mandata, pokazuje druga izlazna anketa po zatvaranju birališta.
Reci što misliš!