Nogomet, Euro 2016
Uefa očekuje profit od 830 milijuna eura
Europska nogometna federacija (UEFA) očekuje od Europskog prvenstva u Francuskoj prihode od 1,93 milijarde eura i čisti profit od 830 milijuna eura.
Najviše novaca u Uefinu blagajnu slilo se od tv prava, više od milijarde eura. Sponzorstva i licencirani proizvodi donijeli su dodatnih 480 milijuna eura, a prodaja ulaznica i suvenira još 400 milijuna eura.
Na organizaciju turnira krovna nogometna organizacija 'Starog kontinenta' je potrošila 650 milijuna eura, nagradni fond iznosi 301 milijun eura, a 150 milijuna eura je osigurano klubovima iz kojih dolaze reprezentativci. Kada se odbiju svi troškovi UEFA-i će ostati oko 830 milijuna eura plusa.
To je čak 34 posto više od zarade s posljednjeg EURO-a 2012. u Poljskoj i Ukrajini koja je iznosila 593 milijuna eura.
"Brojke su pozitivne. Veći su prihodi, ali i ukupna zarada," kazao je privremeni glavni tajnik Theodore Theodoridis.
Premda je dio stručnjak i dalje protiv EP-a sa 24 reprezentacije, UEFA će ove financijske brojke sasvim sigurno koristiti argument za zadržavanje novog formata natjecanja.
"U Europi više nema malih reprezentacija. Na EURO je stigao svježi zrak nogometne Europe," kazao je trenutni privremeni predsjednik UEFA-e i kandidat za Platinijeva nasljednika u rujnu Španjolac Angel Maria Villar.
Vezane vijesti
Izdvojeno
-
Hrvatska turistička zajednica je na emitivnim tržištima, kroz renomirane medijske kanale, pokrenula promotivne aktivnosti koje za cilj imaju pozicionirati Hrvatsku kao kvalitetnu, sigurnu i atraktivnu turističku destinaciju.
-
Ove godine se u Zadru, od 25. do 27. travnja 2024., godine održava Jubilarni 25. po redu međunarodni godišnji simpozij o mediteranskoj arheologiji (SOMA), pod naslovom ,,Mediteran – povijest kakva je nekad bila’’ (XXV Symposium of Mediterranean Archaeology, Mediterranean – History as it once has been).
-
Organizatori akcije u suradnji s pokroviteljima, Solanom Pag, Naturom Jaderom, Turističkom zajednicom Paga, Gradom Pagom te TC Lorenco, okupili su sudionike kako bi zajedničkim naporima doprinijeli čistoći i očuvanju njihova okoliša.
-
Komunikatorom 2023. godine postumno je proglašen arhitekt i stručnjak za marketing Marko Babić. Objavljeno je to na svečanosti nagrade Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću.
Dodavanje novih komentara je onemogućeno.