Biznis

HGK

Kako učinkovito segmentirati tržište i odabrati ciljnu skupinu

Kako učinkovito segmentirati tržište i odabrati ciljnu skupinu

Seminar je namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem/odjelom, direktorima/voditeljima marketinga i prodaje te samostalnim poduzetnicima

HGK - Županijska komora Zadar u četvrtak, 26. veljače, s početkom u 11 sati, organizira seminar "Kako učinkovito segmentirati tržište i odabrati ciljnu skupinu".

Svrha seminara je podsjetiti i upoznati polaznike s potrebom provođenja segmentacije tržišta te identifikacije i odabira ciljnih skupina kao i razumijevanja samog procesa; osposobiti polaznike za samostalno provođenje procesa segmentacije tržišta, identifikaciju i odabir pravih ciljnih skupina za svoje proizvode i/ili usluge.

Predavač Jan Kreber, magistar je ekonomije iz područja poslovnog marketinga.

Seminar je namijenjen svim osobama koje su odgovorne za uspješno upravljanje poduzećem/odjelom, direktorima/voditeljima marketinga i prodaje te samostalnim poduzetnicima.

Izbor iz sadržaja:

* Što je TRŽIŠTE, odnosno, znate li doista KOJE je Vaše tržište?
* Što je segmentacija tržišta i zašto je bitna za poslovanje?
* Razine segmentacije tržišta
* Kako prepoznati tržišne segmente?
* Temeljne varijable za segmentaciju tržišta (B2C i B2B)
* Primjer(i) iz prakse
* Proces odabira ciljnih tržišta
* Kriteriji vrednovanja ciljnih tržišta pri njihovu odabiru
* Vježba: Segmentacija tržišta i odabir ciljne skupine

Seminar će se održati u prostorijamaHGK - ŽK Zadar, Špire Brusine 16, II kat (sala za sastanke), a sudjelovanje je besplatno.

Do sada se prijavilo 25 polaznika iz dvadeset poduzeća.

Kontakt osoba: Marija Mišulić, stručni suradnik, mmisulic@hgk.hr


Reci što misliš!