Događaji

Manje gužvi isperd tunela

Puštene u promet druge cijevi tunela Mala Kapela i Sveti Rok

Puštene u promet druge cijevi tunela Mala Kapela i Sveti Rok

Danas u 10 sati svečano su puštene u promet obje cijevi tunela Mala Kapela i Sveti Rok na autocesti Zagreb-Split, javlja HRT.

Dosad je promet u oba tunela tekao kroz jednu cijev dvosmjerno, što je kod povećanog prometa, posebno vikendima tijekom turističke sezone, izazivalo gužve i duže čekanje. Ovog ljeta na autocesti A1 više ne bismo trebali viđati kilometarske kolone, zastoje na vrućinama i nervozne vozače.

Tuneli su od sinoć u 22 sata bili zatvoreni za sav promet zbog konačnog tehničkog prilagođavanja svake cijevi za jednosmjerni promet.

Promet objema cijevima otvorio je ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta. Prigodna svečanost održana je na odmorištu Marune ispred južnog ulaza u tunel Sveti Rok.

Radovi za druge cijevi obaju tunela vrijedni su 787,5 milijuna kuna bez PDV-a, a za oba tunela, tj. četiri tunelske cijevi, 2,3 milijarde kuna bez PDV-a. Gradnju druge cijevi tunela Sveti Rok izvodila je poslovna udruga koju čine Hidroelektra niskogradnja i Konstruktor-inženjering, a druge cijevi tunela Mala Kapela poslovna udruga koju čine Viadukt i Strabag.

Mala Kapela najduži je tunel na autocesti Zagreb-Split; desna je cijev duga 5.780 metara, a lijeva 5.821 metar. Radovi na iskopu desne cijevi počeli su 2002. godine, a u lipnju 2005. puštena je u promet. Lijeva cijev tunela Sveti Rok duga je 5.679 metara, a desna 5.670 metara.

Reci što misliš!