LJUBAV NE TRAJE ZAUVIJEK
U ovim godinama šoping u Zari vas više neće zanimati
U određenoj dobi žene prestaju kupovati Zarine krpice i okreću se drugim brendovima
Zara je s godinama stasala u brend koji obožavaju sve trendseterice te je jedan od rijetkih brendova urbane mode koji uvažavaju i rado nose slavne zvijezde, no stručnjaci za istraživanje tržišta tvrde kako opsjednutost ovim španjolskim maloprodajnim divom neće trajati zauvijek.
Modni ukus se s godinama mijenja sukladno promjenama koje proživljavamo tijekom odrastanja. Sigurno se sjećate kako ste se godinama tražili po pitanju stila sve dok niste pronašli onaj koji vam najbolje odgovara osobnosti. Malo je vjerojatno kako ste u tinejdžerskim danima kupovali u istim dućanima kao i danas kada ste izgradili svoj modni stil.
Potražite li u današnje vrijeme 20-godišnju djevojku koja u svom ormaru nema barem tri odjevna komada iz jednog od najpopularnijih lanaca ulične mode Zara, pa čak i ako prevrnete svaki kamen, teško da ćete pronaći ijednu. No svemu jednom dođe kraj.
Iako većina Zarinih ljubiteljica trenutačno ne može ni zamisliti da ormar iz budućnosti ne sadrži njene krpice, u jednom trenutku će doći vrijeme da napravite mjesta za neke druge brendove. Zanima vas kada ćete prestati kupovati u Zari?
Vlasnik analitičke agencije Insight Room Ed Dilworth i njegov tim suradnika ispitali su oscilacije u zanimanju za brend Zara, ovisno o dobi žena te su došli do zaključka kako je najviše zanimanja za Zarine modele u dobi od 23. do 27. godine, a do 33. godine zanimanje opada ispod jedan posto.
Iako se zanimanje za Zaru počinje smanjivati već nakon 25. godine, Dildworth je istaknuo kako španjolski lanac nema toliko strmovit pad u odnosu na neke druge pristupačne brendove urbane mode.
Po Dilworthovim riječima, iako Zara naginje mlađoj populaciji, njezin je dizajn konzervativniji te pruža klasične komade koji odgovaraju i nešto starijim generacijama.
'Čini se kako žene do svojih kasnih 20-ih počinje popuštati ovisnost o Zari te polako proširuju vidike i okreću se novim brendovima', izjavio je Ed Dilworth.
Vezane vijesti
-
Korina i Ivan, dvoje mladih ljudi s Downovim sindromom, novi su zaposlenici Zare u Zadru.
-
Biogradski Bure centar ugostio je 'modnu karavanu', reviju hrvatskih dizajnera okupljenih unutar modne platforme ModernA koja je izazvala ogroman interes ljubitelja mode Zadarske županije, pa se tražio stolac više.
-
-
Izdvojeno
-
Europski parlament u srijedu je zatražio strože kažnjavanje nasilja nad ženama i učinkovitiju pomoć žrtvama usvojivši direktivu koja će, smatraju eurozastupnici, biti "prekretnica" u nastojanju da se suzbije takvo nasilje u Europi..
-
-
Žanr horor filma posljednjih 10, 15 godina proživljava pravu renesansu, a za to je zaslužan i dobar dio autora iz udaljene nam Australije. Od ''The Babadooka'', preko ''Relica'' i ''Bloody Hell'' pa sve do prošlogodišnje senzacije ''Talk to Me'', ta je zemlja postala legitiman izvor reinvencije ovog, kod publike i dalje jako dragog žanra, a to se dokazuje i s filmom ''Late Night with the Devil'' koji ubacuje neke prilično dobre i svježe ideje kroz dobro 'iscijeđenu' tematiku demonske opsjednutosti.
-
Na ceremoniji održanoj ispred Meštrovićevog paviljona, sinoć 25. travnja, otvoren je 37. salon mladih.
Reci što misliš!