Sukob interesa
Josipovićev čovjek radio analizu za HTV
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama. Analiza ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je vlasnik agencije Briefing Davor Huić
HRT naručio je od agencije Briefing medijsku analizu prisutnosti predsjedničkih kandidata u informativnim emisijama HTV-a ('Dnevnik' i 'Otvoreno') u periodu od 1. listopada do 15. studenog.
Ne bi tu bilo ništa sporno da vlasnik Briefinga Davor Huić nije član stožera predsjedničkog kandidata Ive Josipovića. Analizu je od Briefinga naručio ravnatelj HTV-a Blago Markota koji ju je prezentirao članovima Programskog Vijeća zajedno s istraživanjem agencije GFK-a koja je utvrđivala koliki je stupanj povjerenja građana u informacije u nekoliko televizijskih emisija i voditelja.
Unatoč tome što su rezultati analize bili za internu uporabu, oni su dospjeli u javnost, ali kako je novinarima bila dostavljena u kompletu s istraživanjem GFK-a, cijelo vrijeme se pretpostavljalo da ju je radila upravo ta agencija.
Pitanje je koje se logično nameće, nakon novih informacija, kako HRT raspolaže novcem poreznih obveznika kad se zna da je vlasnik agencije koja je radila analizu član stožera jednog od predsjedničkih kandidata, pa onda i objektivnost ankete dolazi u pitanje.
Nažalost, do odgovora od nadležnih s HRT-a nismo uspjeli doći, a za Huića cijela priča nije sporna jer je 'analiza napravljena objektivno i kvalitetno'.
'Briefing je analizu izradio profesionalno i objektivno, bilježeći svako pojavljivanje ili spominjanje relevantnih kandidata u te dvije emisije, izraženo u sekundama.
Radi se o kvantitativnoj (metričkoj) analizi koja ne uključuje nikakvu prosudbu ili interpretaciju podataka', kazao je Huić koji smatra da mu cijelu priču podmeću iz stožera Milana Bandića.
Podsjetimo, analiza je pokazala da je najviše prostora u navedenim emisijama HTV-a dobio Milan Bandić, a odmah iza njega bio je Nadan Vidošević, a na trećem mjestu našao se Josipović. Preračunato u kune, Bandićevo pojavljivanje, da se naplaćivalo po važećim tarifama, koštalo bi 1,6 milijuna kuna, Vidoševićevo 1,39 milijuna kuna, a Josipovićevo 1,28 milijuna.
Bandić je tada, reagirajući na rezultate istraživanja, kazao da su da nevjerodostojni te da su očito u njih uključeni i prilozi u kojima su protukandidati bili 'više zaokupljeni likom i djelom Milana Bandića, a manje svojim vlastitim programom'.
Vezane vijesti
-
-
-
-
Kujundžić, koji za Josipovića kaže da je "predsjednik na odlasku", ističe da hipotetski svatko, osim Josipovića, može reći 'ne zna, ne može, neće'
Izdvojeno
-
Europski parlament u srijedu je zatražio strože kažnjavanje nasilja nad ženama i učinkovitiju pomoć žrtvama usvojivši direktivu koja će, smatraju eurozastupnici, biti "prekretnica" u nastojanju da se suzbije takvo nasilje u Europi..
-
-
Žanr horor filma posljednjih 10, 15 godina proživljava pravu renesansu, a za to je zaslužan i dobar dio autora iz udaljene nam Australije. Od ''The Babadooka'', preko ''Relica'' i ''Bloody Hell'' pa sve do prošlogodišnje senzacije ''Talk to Me'', ta je zemlja postala legitiman izvor reinvencije ovog, kod publike i dalje jako dragog žanra, a to se dokazuje i s filmom ''Late Night with the Devil'' koji ubacuje neke prilično dobre i svježe ideje kroz dobro 'iscijeđenu' tematiku demonske opsjednutosti.
-
Na ceremoniji održanoj ispred Meštrovićevog paviljona, sinoć 25. travnja, otvoren je 37. salon mladih.
Reci što misliš!