Promjena u algoritmu
Facebook nastavlja borbu protiv clickbaita
Ovih dana aktivirana je još jedna promjena u algoritmima koji se bore protiv zavaravajućih naslova vijesti
Facebook je već prije nekoliko godina počeo smanjivati vidljivost vijesti koje najavljuju tzv. clickbait naslovi. Fraze poput "nećete vjerovati…", "…i onda se dogodilo ovo" i slične ova društvena mreža, barem na engleskom jeziku, automatski prepoznaje i smanjuje njihov broj prikazivanja u korisničkom News Feedu. Čak i izvori koji kontinuirano objavljuju zavaravajuće, pretjerano senzacionalističke ili jednostavno "spamerske" naslove bivaju kažnjeni i njihove se objave prikazuju rjeđe.
Sada, pak, Facebook uvodi još ponešto novosti u algoritme koji razvrstavaju normalne naslove od clickbaita. Kao prvo, uvodi se filtriranje na razini objave, a ne na razini domene ili stranice, tako da će "kazne" dobivati samo loši naslovi a ne nužno i ostale objave njihovih autora. Novi sustav bit će u stanju raspoznati radi li se o naslovu koji pretjeruje u senzacionalizmu ili namjerno uskraćuje bitne informacije.
I treće, nama možda najvažnije, Facebook će svoje clickbait filtere početi testirati i na drugim jezicima. Nije poznato na kojima, te hoće li među njima, i kada, biti i hrvatski – no jedno je sigurno – clickbait filteri nam zaista trebaju.
Dok se Facebook ne odluči na ubacivanje poznatih hrvatskih fraza u svoj sustav za detektiranje mamca na klikove, preporučamo da popratite u posljednje vrijeme vrlo popularnu Facebook stranicu Hejt za klikbejt. Autori ove stranice čitaju takve članke i ukratko vam, i na duhovit način, pojašnjavaju o čemu je riječ – a sve samo da vi ne biste morali klikati na njih.
Vezane vijesti
-
Širenje dezinformacija o covidu omogućeno je na više desetaka Facebook i Instagram računa koji su tijekom protekle godine dobili oko 370.000 pratitelja, po novom izvješću.
-
Kompanija Facebook u utorak je objavila da ukida svoj sustav prepoznavanja lica koji automatski identificira korisnike na fotografijama i video snimkama, navodeći kao razlog rastuću zabrinutost zbog korištenja takve tehnologije.
-
Udruženje obrtnika Zadar u suradnji sa HIA - Hobby I Adore d.o.o. organizira za svoje članove besplatnu praktičnu radionicu "Facebook&Instagram - izrada sadržaja (copywriting, vizuali, content marketing)".
-
Zbog pandemije su lani usporena ulaganja u marketing putem influencera na društvenim mrežama, no ove će godine to biti kompenzirano porastom ovog oblika promocije za više od 33%.
Izdvojeno
-
Kako biste reagirali na tvrdnju da kod sebe imate stotine ili čak tisuće eura vrijednosti o kojoj nikad niste razmišljali? Vjerojatno biste odmahnuli rukom u nevjerici. No, imamo dobre vijesti za Vas: bogatiji ste nego što mislite!
-
Nastavlja se "prepucavanje" Daniela Radete, gradskog vijećnika i predsjednika GO SDP Zadar te gradonačelnika Branka Dukića oko nezakonite građevinske dozvole koje Radeta u serijalu objavljuje na svom Facebook profilu.
-
Ekološka manifestacija “Uz more, za more: zelena misija za održivu budućnost Hrvatske” održala se danas na plivarici Škoda koja je jutros u 11 sati isplovila iz zadarske luke Gaženica prema Ugljanu gdje se provela akcija izvlačenja odbačenih ribarskih mreža iz mora.
-
Ove godine za Međunarodni dan plesa, Hrvatsko narodno kazalište Zadar u suradnji sa Zadarskim plesnim ansamblom za svoje sugrađane i ljubitelje plesne umjetnosti pripremilo je veliki plesni događaj.
Reci što misliš!